Zwroty i reklamacje

Reklamacje

1. AUTOMATY-DO-BRAM jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@automaty-do-bram.pl. AUTOMATY-DO-BRAM zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

3. AUTOMATY-DO-BRAM nie jest producentem towarów. Producent  ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na  warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli  dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać  swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym  serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

UWAGA - Nie przyjmujemy zwrotów "za pobraniem" reklamowanego towaru. Wszelkie zwroty dokonywane w ramach reklamacji bądź pokrycie kosztów transportu odbywają się na zasadzie zwrotu przelewem bankowym po stwierdzeniu uszkodzenia towaru.

Zwrot towaru


Zabezpiecz zwracany produkt oraz umieść go w kartonie razem z wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu.
Nadaj paczkę.
Zwrot środków otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.
* Powyższe nie dotyczy rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (wyprodukowanych dla Klienta).

Ważne
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. Jeśli opłaciłeś zamówienie przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu. Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis płatności elektronicznych to pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl